Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Бобрицька сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04380070) був реорганізований і увійшов до складу Любашівської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

ЗВІТ СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВИ ПРО ВИКОНАНУ РОБОТУ У 2018 РОЦІ

             

                                                                                 Шановна Громадо!

Відповідно до положень Конституції України, Європейської хартії місцевого самоврядування (від 15 жовтня 1985 року, ратифікована Законом України від 15 липня 1997 року №452), законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про доступ до публічної інформації»,  «Про  засади державної  регіональної політики», на  Ваш  розгляд виношу  звіт сільського  голови  за  2018 рік  діяльності Бобрицької сільської ради.

Найголовнішим суб’єктом  діяльності будь - якої влади є людина з усіма її  суспільними проблемами. Саме цій стратегічній  меті підпорядкована  робота Бобрицької сільської ради і моя, зокрема, як голови. Цього  вимагає і конституційний принцип, в якому   підкреслено,  що  єдиним  джерелом  влади є народ. Тож і  основою  наших дій була  і  залишається  місцева  самоврядність. Без цього  неможлива ефективна регіональна  політика, а  відповідно і  розвиток населених  пунктів громади, інтереси яких представляє сільська  рада.

Як і у попередні роки, робота  сільської  ради проходила у час насичений складними суспільно-політичними подіями  в  країні, непростою  соціально-економічною  ситуацією, військовими діями на сході  України.  Як  орган  місцевого  самоврядування ми  не  відступали від  зазначених законодавством принципів законності, гласності, колегіальності поєднання місцевих і державних інтересів.

Вся  наша  діяльність будувалась та будується планово. Головною  формою  роботи  була  і залишається сесійна діяльність. Відбулося 13 пленарних  засідань, на яких прийнято 236 рішень, а також проведено 5 засідань виконавчого комітету. Прийняття  цих рішень сприяло оперативному  розгляду  питань, які  потребували  вирішення виключно  на  пленарних  засіданнях. До порядку денного питання як  правило, виносились  заздалегідь,  але  деколи  мало  місце недостатнє  обґрунтування  необхідності  розгляду того  чи  іншого  питання, відсутність  розрахунків, пояснювальних  записок і т.д., що  зволікало  їх  попередній  розгляд і опрацювання, впливаючи на  своєчасне доведення  матеріалів до  депутатів. У центрі  уваги  знаходились і  знаходяться  питання  покращення рівня  життя  людей громади, поліпшення  фінансового  стану,  економічної  та  соціальної  політики  в  громаді. Розпочато процес приєднання нашої сільської ради до Любашівської ОТГ.

                     Депутатським корпусом розроблено  та затверджено на сесіях ряд програм:

          - Програму забезпечення житлом дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2018-2020 роки;

             - Програму благоустрою Бобрицької сільської ради на 2018-2020 роки;

         -  Програма охорони громадського порядку та підтримки військовослужбовців, мобілізованих громадян, а також осіб,  які приймають участь у навчальних зборах, по Бобрицькій сільській раді на 2018-2020 рік

            - Положення про пайову участь замовників будівництва (реконструкції) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Бобрицької сільської ради

            - Програма боротьби з амброзією полинолистої на території населених пунктів Бобрицької сільської ради на 2018-2020 рік

            - Програма надання безоплатної правової допомоги населенню Бобрицької сільської  ради на 2018-2020 роки

            - Положення про безхозне майно

            - Положення про тендерний комітет та уповноважену особу (осіб) Бобрицької сільської ради.

З метою мобільності спеціалістом I категорії Кульчицькою С.С. здійснюється оформлення різних державних соціальних допомог, за якою звернулося 529 осіб, з них:

  • на державну допомогу малозабезпеченим сім’ям – 28 сімей;
  • допомогу при народженні дітей – 10 осіб;
  • допомогу на дітей одиноким матерям – 43 матері;
  • на призначення житлової субсидії – __448 осіб.

З метою отримання даних  щодо точної кількості домогосподарств, які знаходяться на території сільської ради,  у т.ч. особистих селянських господарств, і площі землі,  що знаходиться в  користуванні жителів ведеться погосподарський облік дворів, який немає терміну зберігання.

Землевпорядником спеціалістом I категорії Зіменко А.А. надаються консультації громадянам, щодо:

  • оформлення права власності на земельні ділянки;
  • оформлення договорів оренди землі та додаткових угод до діючих договорів оренди;
  • переоформлення земельних ділянок по спадщині;
  • поділу чи об’єднання земельних ділянок;
  • відведення земельних ділянок у власність або в користування.

за участі постійної депутатської комісії здійснюється  виїзд по спірних питаннях, щодо використання земельних ділянок землевласниками та землекористувачами .

Протягом 2018 року:

 -заключено договорів фізичних та юридичних осіб – 33;

 - затверджено технічної документації на присадибні ділянки – 101;

 - прийнято заяв на виготовлення технічної документації на присадибні ділянки – 90;

 - прийнято та розглянуто заяв на встановлення відновлення меж земельної ділянки в межах Бобрицької сільської ради – 90.

  Аналіз проблем і перспектив розвитку сільських територій Бобрицької сільської ради дає можливість об'єктивно оцінити можливості всебічного розвитку території. Виділення слабких сторін дозволить в подальшому розробити ефективні заходи щодо попередження проблем, які можуть виникнути при процесі розвитку. Сильні сторони дозволяють визначити потенційні можливості території по виявленню проблем та подальшого розроблення ефективної стратегії щодо їх вирішення.

                                                         Аналіз розвитку території

Сильні сторони

  • Вигідне географічне розташування
  • Національний патріотизм
  • Бажання позитивних змін
  • Підтримання традицій
  • Можливості для розвитку малого та середнього бізнесу
  • Наявне транспортне сполучення
  • Велика частина асфальтованих доріг
  • Наявне вуличне освітлення
  • Централізоване водопостачання, газифікація, електрифікація, телефонний зв’язок
  • Можливості розвитку відпочинкових зон
  • Можливості реалізації інвестиційних проектів

Слабкі сторони

  • Незадовільний стан частини доріг
  • Відсутність каналізування та очисних споруд
  • Безпека пішоходів
  • Відсутність спортивно – розважальних закладів
  • Слабка активність мешканців села
  • Відсутність комунальної служби
  • Відсутність робочих місць в селах

Можливості

  • Залучення інвестицій (іноземних, державних та приватних)
  • Розвиток сільського зеленого туризму
  • Реалізація проектів з фонду ДФРР та із державних коштів на розвиток інфраструктури
  • Створення високооплачуваних робочих місць в селах
  • Розвиток економіки
  • Культурний (спортивний)розвиток сільського населення
  • Розвиток малого та середнього бізнесу
  • Розвиток с/г та фермерського господарства
  • Покращення інфраструктури
  • Впровадження нових технологій та енергозберігаючих заходів

Враховуючи наявні досягнення, можливості та існуючі проблеми  у 2017 році відповідно протягом 2018 року:

Укладено договори із фермерськими господарствами для забезпечення належного утримання сільських доріг населених пунктів Бобрицької сільської ради в зимовий період 2018-2019 рр.

 Виконуються роботи по ремонту вуличного освітлення.

       Затверджено проектно-кошторисну документацію по об’єктам капітального ремонту вуличного освітлення сіл Бобрицької сільської ради Арчепитівка, Бобрик Перший, Бобрик Другий, Янишівка в сумі 663 тис. грн. по об’єктам:

- «Електропостачання 0,22 кВ., вуличного освітлення, с. Бобрик Перший, провул.. Сонячний, від КТП-162 (Капітальний ремонт)» ;

 - «Електропостачання 0,22 кВ., вуличного освітлення, с. Бобрик Перший, провул.. Солов’їний, Добробуту, від КТП-335 (Капітальний ремонт)»;

-  «Електропостачання 0,22 кВ., вуличного освітлення, с. Бобрик Другий, вул.. Кодимська, пров. Шкільний, від ЩТП-66 (Капітальний ремонт)» ;

- «Електропостачання 0,22 кВ., вуличного освітлення, с. Бобрик Перший, вул.. Уліцького, Мацієвського, від КТП-366 (Капітальний ремонт)» ;

- «Електропостачання 0,22 кВ., вуличного освітлення, с. Бобрик Перший, вул..Центральна, від КТП-249 (Капітальний ремонт)» ;

- «Електропостачання 0,22 кВ., вуличного освітлення, с. Бобрик Другий, провул.. Іванівський, від КТП-68 (Капітальний ремонт)» ;

   - «Електропостачання 0,22 кВ., вуличного освітлення, с. Арчепитівка, вул.. Балтська, 9-го травня, від КТП-158 (Капітальний ремонт)».

       Представляючи та  захищаючи  інтереси виборців, сільська  рада за звітній період розглянула понад 216 письмових звернень  громадян.    В  умовах  економічних негараздів, виборці  як  завжди,  розраховують  на  конкретні  дії місцевих органів  влади   по  покращенню  життя населення – це  підтверджує  і  аналіз  звернень, найбільша  їх питома  вага знаходиться у реєстрації – знятті з реєстрації місця проживання / перебування особи, у  оформленні  на  житлові  субсидії, у розгляді питань у сфері земельних правовідносин, наданні матеріальної допомоги.

Питання порушені у зверненнях громадян, розглядалися та обговорювались на засіданнях відповідних комісій, а за необхідністю виносилися на розгляд сесій та виконкомів сільської ради, де приймались відповідні рішення та розпорядження сільського голови.

Загальна  кількість  населення  Бобрицької сільської ради  станом  на  01.01.2019 року становить – 2241 осіб. З них діти віком 0-18 років – 425 осіб.

Більшість факторів, які впливають на демографічну ситуацію в селах залежить від фінансово-економічного стану та добробуту населення.

            Звертаю увагу на те що в  Бобрицькій сільської ради працює державной реєстратор Бобрицької сільської ради Бурдов С.В, який реалізовує повноваження Міністерства юстиції України у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно. Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державними реєстраторами   на протязі 2018 року проведено реєстрацію по 291 справі. З них: 113 – право власності на нерухоме майно, 178 – інше речове право ( втому числі – оренда земельних ділянок.

         По усіх заявах прийнято позитивне рішення. Відмов немає.

     Відповідно до ст. 371  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України  2 березня 2016 року № 207  касиром - начвосом сільської ради Денисюк О.В. за звітний період прийнято та зареєстровано:

  • 58 заяв про реєстрацію місця проживання;
  • 66 заяв про зняття з реєстрації місця проживання,
  • 49 заяв про першу реєстрацію;
  • 10 заяв реєстрації новонароджених;
  • Обмін паспорта – 28 заяв;
  • Зміна прізвища – 15 заяв;
  • Довідки – 128.

Райвійськоматом здійснювалось оповіщення військовозобов’язаних та призовників, оформлення документів на  контрактну службу. Приписну комісію пройшли 13 осіб.

Проходить прийом заяв на дотацію молодняка ВРХ. За 2018 рік заяви подали 44 особи.

    Протягом 2018 року видано 3831 довідку. Секретарем Колібабчук В.О. забезпечується зберігання в  сільській  ради  офіційних документів, пов’язаних з місцевим самоврядуванням сільської територіальної громади,  доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому законом порядку. Здійснюється реєстрація вхідної та вихідної документації. Надано   відповіді на запити, що надійшли усно, електронною поштою, факсом, телефоном або поштою.

 Видавалися та видаються довідки про смерть, довідки для отримання одноразової допомоги на поховання.

Оформлено та зареєстровано  51  заповіт, посвідчено копій та підписів – 8, заяви про відмову від спадщини – 2, дублікати заповітів -5, 65 доручень.

    Діловод  Гулінська О.С. організовує за дорученням підготовку проектів докумен­тів, забезпечує оформлення і випуск документів; організовує і забезпечує документаційне  та організаційно-технічне обслуговування роботи постійних, тимчасових контрольних комісій, засі­дань сесій сільської  ради, засідань виконкому сільської  ради; здійснює контроль за підготовкою та оформленням документів, за їх своєчасним виконанням у сільській  раді, вживає заходів до скорочення термінів проходження і виконання документів, узагальнює та аналізує дані про хід і результати цієї роботи; приймає, реєструє, веде облік, забезпечує зберігання, оперативний розшук, інформування за документами та доставляє документи адресатам.

    Турбуючись  про  людей,  ставлячи  пріоритетним  завданням соціального  і гуманітарного  характеру,  стає зрозуміло що  їх  вирішення неможливе  без  зростання  фінансового  стану сільської  ради, посилення  ринкових  умов, ефективного  використання  природного і  виробничого потенціалів. Бухгалтерський облік та звітність ведуть головний бухгалтер Бобрицької сільської ради Кульчицька Л.П. та  спеціаліст Жалюк В.І.

   Відділом бухгалтерського обліку та звітності здійснюються роботи з ведення фінансової діяльності, забезпечується підготовка фінансових документів, реєстрів та звітності. Здійснено реєстрацію 107 юридичних та 135 фінансових зобов’язань  та ведеться їх облік. Підготовлено 344 розрахунково-платіжних документів. Забезпечується доставка   відповідних листів та звітів за призначенням. Оформлюються належним чином опрацьовані бухгалтерські документи для здачі їх до архіву. Здійснюється відповідний облік розрахунків за спожиті енергоносії, забезпечується дотримання вимог нормативно-правових актів під час прийняття та оформлення документів, складається місячна та квартальна звітність про виконання кошторису. Проводиться робота по формуванню бюджету, забезпечується оптимізація бюджетних видатків з метою недопущення будь-якої кредиторської заборгованості, забезпечується виконання Закону України «Про Державний бюджет на 2019 рік», дотримання мінімальної заробітної плати на 2019 рік.,нарахування амортизації, проведення інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, коштів, документів, розрахунків.

  Вплив  економічної  кризи на  фінансові  показники  відчувався   весь минулий  рік, однак він був стабільний  та  збалансований. Про  це  свідчать  показники  виконання  дохідної  частини  бюджету  за  2018 рік, а  саме одержано  доходи в  сумі – 5616966,30(грн.) і доходи спеціального фонду 69903,60 грн. Основними надходженнями є такі види податків:

  • Акциз за пальне ввезених в Україну мастил: план – 38000 , факт. – 75523,64 грн.,  що складає 198 %
  • Акцизний податок: план – 12000 грн, факт. – 3489,00 грн., що складає 29%(недовиконання – 8511.00 грн)
  • Плата за надання адмінпослуг (прописка, виписка): план – 1300 грн., факт – 2434,86 грн., що складає 187 %, перевиконання – 1134,86 грн.
  • Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень: план – 80000 грн., факт. – 53842,92, що складає 67 %( невиконання – 26157,08 грн.)
  • Податок на нерухоме майно відмінний від земельної ділянки сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості: план – 0 грн., факт. – 987,12 грн.
  • Податок на нерухоме майно відмінний від земельної ділянки сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості: план – 68300 грн., факт. – 11274,46 грн., що складає 16,5 % (невиконання – 57025,54 грн.)
  • Податок на нерухоме майно відмінний від земельної ділянки сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості: план – 100 грн, факт. – 2434,10 грн., що складає 243 % (перевиконання – 2334,10 грн.)
  • Податок на нерухоме майно відмінний від земельної ділянки сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості: план – 4300 грн., факт – 8514,47 грн., що складає 198 %, перевиконання 4214,47 грн.
  • Земельний податок з юридичних осіб: план – 1718700, факт. – 1333732,87, що складає 77,6 % (недовиконання – 384967,13 грн)
  • Орендна плата з юридичних осіб: план – 1236000 грн., факт. 1533900,13, що складає 124,1 %, (перевиконання – 297900,13 грн.)
  • Земельний податок з фізичних осіб: план – 716000, факт – 737082,88 грн., що складає 102,9 % (перевиконання – 21082,88 грн.
  • Орендна плата з фізичних осіб складає 176,8 %, план 57900 грн., факт. – 102414,60 грн. (перевиконання – 44514,60 грн.)
  • Єдиний податок з юридичних осіб складає 579 %, план – 3500 грн., факт. – 20296 грн ( перевиконання – 16796,00 грн.)
  • Єдиний податок з фізичних осіб складає 127,8 %, план – 249800 грн., факт. – 319453,10 грн. ( перевиконання – 69653,10 грн.)
  • Єдиний податок с/г виробників IV групи 101 %, план – 1220300 грн., факт – 1229189,09 грн. (перевиконання – 8889,09 грн.)
  • Субвенція на придбання житла дітям позбавленим батьківських прав складає 80 %: план – 200000 грн., факт – 160000 грн.
  • Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями: план – 55280 грн., факт. – 55279,55 грн., складає 100 %
  • Надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забрудненнями: план – 400,00 грн., факт. – 281,91 грн., що складає 70 % (невиконання – 118,09 грн.)
  • Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених місцях, що складає 185 %, план – 7700 грн., факт. – 14308,70 грн., перевиконання – 6608,70 грн.
  • Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності: план – 0 грн., факт. – 33,44 грн.
  • Рентна плата за спец використання лісових ресурсів: план – 0 грн., факт. – 118,69 грн.
  • Рентна плата за користування надрами: план – 0 грн., факт. – 1456,15 грн.
  • Рентна плата за використання води та водних об’єктів: план – 0 грн., факт. – 2036 грн.

 

           АНАЛІЗ ВИДАТКІВ СТАНОМ НА 01.01.2019 РОКУ ЗА 2018 РІК

                                       ПО БОБРИЦЬКІЙ СІЛЬСЬКІЙ РАДІ

ІНШІ СУБВЕНЦІЇ

Затверджено на звітний рік

Профінансовано

1478250,00

1478250,00

 

1078000,00-школи

 

19800,00-школа с.Бобрик 2(придбання комп. техніки)

 

1000,00- відділ культури

 

20000,00-поточний ремонт д/з «Сонечко» с.Бобрик 1

 

6800,00-придбання ел.-газ.плити д/з «Ромашка»

 

50000,00-співфінансування з рай. бюджетом буд. для дітей-сиріт

 

22000,00-холодильна установка для моргу

 

95000,00-продукти харчування для закладів освіти

 

3300,00- відшкодування пільг зв’язку

 

3500,00-трудовий архів

 

12000,00-амбулаторія с.Бобрик 1(полети)

 

50000,00-школа с.Бобрик 1(матеріали для заміни стільниць)

 

17250,00-школа с.Бобрик 2(комп’ютер, труба для котельні 5м, вуличний ліхтар, кабель – 15м)

 

19600,00-школа с.Янишівка (табуретки для їдальні-60 шт., стільці в класи – 20 шт.)

 

38300,00-пільговий проїзд пенсіонерів

 

13500,00-освіта(спецодяг)

 

28000,00-територіальна оборона

 

ІНША ДІЯЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЕКОЛОГІЇ ТА ОХОРОНИ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ (ЗАБРУДНЕННЯ)

Затверджено на звітний рік

Профінансовано

80000,00

62362,91-забруднення, вода

 

ВИТРАТИ ПОВ’ЯЗАННІ З НАДАННЯМ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯМ ДЕРЖАВНИХ ПІЛЬГОВИХ КРЕДИТІВ НАДАНИХ ІНДИВІДУАЛЬНИМ СІЛЬСЬКИМ ЗАБУДОВНИКАМ

Затверджено на звітний рік

Профінансовано

20000,00

20000,00-Власний дім

 

 

СУБВЕНЦІЯ З МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ ДДЕРЖАВНОМУ БЮДЖЕТУНА ВИКОНАННЯ ПРОГРАМ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ

Затверджено на звітний рік

Профінансовано

17000,00

12000,00 субвенція

 

5000,00 субвенція

 

РОЗРОБКА СХЕМ ТА ПРОЕКТНИХ РІШЕНЬ МАСОВОГО ЗАСТОСУВАННЯ

Затверджено на звітний рік

Профінансовано

464570,00

232285,00-аванс генплани

 

ІНШІ ВИДАТКИ У СФЕРІ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ І СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Затверджено на звітний рік

Профінансовано

150000,00

143000,00

В т.ч.

20000,00-мат. допомога афганці,чорнобильці, атовці

8000,00- мат. допомога багатодітним

115000,00- мат. допомога важкохворим

 

ОРГАНІЗАЦІЯ БЛАГОУСТРОЮ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ

Затверджено на звітний рік

Профінансовано

909894

822358,99

Заробітна плата

367305,00

Нарахування на заробітну плату 22%

80806,89

Придбання предметів та обладнання

167791,56

 

В т.числі

44984,00-масло, лампи, освітлювальне обладнання, розкладні драбини, запчастини до бензопил та бензокосів

6000,00-вапно

16987,56-бензин

1500,00-таблетки для обеззаражування колодязів

99820,00-обладнання для відеоспостереження

Оплата послуг

(крім комунальних)

150825,55

В т. числі

60000,00-послуги з патрулювання

2940-аналізи води

72036,00стандартне приєднання до ел.мереж

9000,00 послуги по відеоспостереженню

Оплата за електроенергію

55629,99-електроенергія

 

ОРГАНІЗАЦІЙНЕ, ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ТА МАТЕРІАЛЬНО ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОБЛАСНОЇ РАДИ, РАЙОННОЇ РАДИ, РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ ( У РАЗІ ЇЇ СТВОРЕННЯ), МІСЬКОЇ,СЕЛИЩНОЇ,СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

Затверджено на звітний рік

Профінансовано

1841786,00

1737532,11

Зробітна плата

1256619,96

Нарахування на заробітну плату 22%

278465,49

Придбання предметів та обладнання

108079,70

 

В т.ч.

Гос.товари-1799,70

Бензин-62015

Бланки, типографія-5000,00

Канцтовари-10000,00

Запчастини для машини-5995,00

Картриджі-2670

Принтер-2600

18000-іграшки, гірлянди

Оплата послуг

(крім комунальних)

57628,21

 

6000,00-сигналізація сільської ради

48628,21-інформаційні консультативні послуги (Ватренко)

2500-Укртелеком

500-вебсайт

 

6738,75-електроенергія

 

ІНШІ ВИДАТКИ НА СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА ПРАЦІ

Затверджено на звітний рік

Профінансовано

7000,00

7000,00

уч. б/д-1400

інв..ВВВ-1400

переселенці-700

воїни-інтерн.-3500

 

ОРГАНІЗАЦІЙНЕ, ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ТА МАТЕРІАЛЬНО ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОБЛАСНОЇ РАДИ, РАЙОННОЇ РАДИ, РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ ( У РАЗІ ЇЇ СТВОРЕННЯ), МІСЬКОЇ,СЕЛИЩНОЇ,СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

Місцеві кошти

Затверджено на звітний рік

Профінансовано

27300,00

27300,00

27300,00-комп'ютери

 

 

РЕАЛІЗАЦІЯ ІНШИХ ЗАХОДІВ ЩОДО СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЙ

Затверджено на звітний рік

Профінансовано

1062500,00

1059537,27

332257,25

266181,28

 

ПРИРОДООХОРОННІ ЗАХОДИ ЗА РАХУНОК ЦІЛЬОВИХ ФОНДІВ

Затверджено на звітний рік

Профінансовано

8100,00

8100,00-саджанці троянд

 

ІНШІ ЗАХОДИ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ ТА БЕЗПЕКИ

Затверджено на звітний рік

Профінансовано

22000,00

22000,00-участь у навчальних зборах Любашівського РВК

 

ОРГАНІЗАЦІЯ БЛАГОУСТРОЮ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ

Затверджено на звітний рік

Профінансовано

14000

13300-насос

 

ПРИДБАННЯ ЖИТЛА ДЛЯ ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ НАСЕЛЕННЯ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА

Затверджено на звітний рік

Профінансовано

250000,00

160000,00

 

Особливу увагу хочу звернути на важливу проблему – несплата податків. Бюджет сільської ради формується в основному зі сплати  податків за використання земель сільськогосподарського призначення та від господарської діяльності сільськогосподарських підприємств, фермерських господарств. Значна кількість мешканців сільської ради,які являються власниками земельних наділів із цільовим призначенням «товарне виробництво» ведуть господарську діяльність без державної реєстрації, що дає їм змогу ухилятися від сплати податків. Не сплативши податок, люди покращують своє матеріальне становище, але такі дії не покращують їх життя в нашому суспільстві. Від сплати податків формуються місцевий та державний бюджети, за бюджетні кошти здійснюються ремонт та будівництво різних об’єктів: шкіл, дитячих садків, закладів культури, медицини, автошляхів,в загальному усе те чим ми користуємся повсякденно і без чого комфортне проживання в нашій країні буде не можливе. Ми маємо бути не тільки користувачами. Для покращення умов проживання в суспільстві має бути відповідальне відношення до сплати податків. Ухиляння від сплати податків не є покращенням добробуту громадян. Чим швидше наше суспільство це зрозуміє, тим швидше настануть позитивні зміни.

 

Відповідно до кількості населення Бобрицької сільської ради  та рекомендованих Міністерством соціальної політики норм навантаження (~1500 чол/1фахівець та 6 чол/1соціальний робітник) у Терцентрі працює 4 соціальні робітники які забезпечують надання якісних соціальних послуг потребуючим громадянам.

  При Бобрицькій сільській раді працює фахівець   із соціальної роботи Манолій О.В., основним завданням якої є сприяння забезпеченню реалізації прав дітей, усиновлення та встановлення опіки і піклування над дітьми.

Так у 2018 році обстежено 114 сімей з метою проведення бесід, обстеження умов проживання, надання консультацій. Складено 10 початкових оцінок потреб сімей. Направлені батьки в РДА на комісію з прав дітей, комісію з  питань розгляду матеріалів про сімї, що опинилися в складних життєвих обставинах. По школах проведено бесіди профілактичного характеру. Здійснюється супровід прийомної сімї та сімей, які опинились в с.ж.о. Ведеться профілактична робота серед умовно-засуджених та осіб, які повернулись з місць позбавлення волі.

В процесі роботи визначено основні причини, з якими найчастіше пов’язані проблеми, що виникають у населення груп ризику:  пияцтво; безробіття; низький рівень виховного потенціалу батьків; залежність; труднощі підліткового віку; непрацездатність; хвороба дитини; конфлікт між членами родини; різні види насильства. Важливим фактором сімейного неблагополуччя також є низький рівень матеріального забезпечення.

Можна зробити висновок, що невелика кількість сімей громади перебуває в складних життєвих обставинах через матеріальні труднощі, однак велика частина із сімей в кризі – мають більш соціально-педагогічні та психологічні проблеми.

Величезною проблемою населення громади є приховування фактів здійснення домашнього насильства одним членом сім’ї по відношенню до іншого. Хоча прямих звернень з цих питань до правоохоронних органів поступає відносно небагато, насправді їхня кількість в рази більша. Фахівцем із соціальної роботи вживаються заходи щодо недопущення вчинення повторно таких випадків.

З метою надання соціальних послуг  налагоджена співпраця із кримінально-виконавчою інспекцією, проводяться заходи, спрямовані на формування та закріплення здорового способу життя, профілактики наркоманії, соціально-небезпечних хвороб, надаються індивідуальні консультації. соціальний супровід. Жодна сім’я не виявила наміру відмовитися від новонародженої дитини, однак під час обстежень виявляли дітей, які були не в належному вигляді в плані гігієни.

     Активно проводиться робота з виконання заходів реалізації загальнодержавних, регіональних та місцевих програм:

оздоровлення та відпочинку дітей, національно-патріотичного виховання дітей та молоді, протидії ВІЛ-інфекції СНІДу, підтримки сім’ї та протидії домашньому насиллю програма запобігання соціальному сирітству, подолання дитячої безпритульності.

         Пам’ятайте, що ми з Вами живемо у період реформи, яка ще практично  не виважена, чітких напрямків діяльності не вибудовано. Ми перебрали повноваження міст обласного значення. Однак , й обрані  депутати  у нашій  громаді повинні сумлінно представляти  інтереси виборців в громаді , а не свої особисті ; обґрунтовано висвітлювати  під час пленарного засідання сесії власну позицію щодо незгоди з тим чи іншим питанням порядку денного та на власному прикладі сприяти роботі в громаді ( сплачуючи податки, участю у святкових заходах, на місячниках з благоустрою, зустрічами з виборцями, у розробках проектів рішень, присутністю та  участю  на засіданнях постійних комісіях та сесіях, представленням інтересів виборців в органах державної влади та інших органах  ) .

         Адже, зазвичай, від новозапочаткованих реформ не можна очікувати швидких результатів.

         З великим задоволенням буду приймати від Вас поради, пропозиції, Ваше бачення у подальшій роботі сільської ради.

         Життя та майбутнє нашої громади мене хвилює та мені небайдуже, так як особисто тут проживаю і переймаюсь усіма питаннями.

Щиро дякую за допомогу надану громаді товариствами та місцевими підприємцями, кожному з вас, дорогі односельчани, за Вашу підтримку у нашій нелегкій  роботі та розвитку нашої  громади.

Підсумовуючи сказане, можна зробити висновок про те, що в сьогоднішніх умовах, при обмеженому фінансуванні, сільська рада та її виконавчі органи, в основному, забезпечили виконання тих завдань Бобрицької сільської ради на 2018 рік.

Миру та порозуміння нам усім у Великій родині Бобрицької сільської ради!

 

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *