Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Бобрицька сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04380070) був реорганізований і увійшов до складу Любашівської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

                                                                         АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

 до проекту рішення сесії Бобрицької сільської ради  «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2020 рік» (в частині транспортного податку)

I. Визначення проблеми

   Відповідно до статті 10 Податкового кодексу України визначено перелік місцевих податків і зборів. Згідно зі статтею 10.2 Податкового кодексу України місцеві ради обов’язково установлюють податок на майно в частині транспортного податку. Проблема, яку передбачається розв'язати, з прийняттям цього рішення, полягає у проведенні заходів по приведенню у відповідність до норм нової редакції Податкового кодексу у зв'язку із внесенням змін у статтю 267 щодо встановлення об'єкту оподаткування. Прийняття цього регуляторного акта дасть можливість встановлення транспортного податку, здійснення контролю за додержанням правил розрахунку та сплати податку.  Важливість проблеми при затвердженні транспортного податку полягає в тому, щоб поповнити місцевий бюджет та спрямувати отримані кошти від сплати податку на вирішення соціальних проблем територіальної громади та покращення інфраструктури . Проблема не може бути розв'язана, за допомогою ринкових механізмів та діючих регуляторних актів, тому що зміни, які були внесені до Податкового кодексу України  не враховані у діючих регуляторних актах Бобрицької сільської ради.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва*

+

 

II. Цілі державного регулювання

В першу чергу ціллю державного регулювання є дотримання норм Податкового кодексу України, у зв'язку із внесенням змін до нього, а також забезпечення виконання повноважень Бобрицької сільської ради, шляхом створення джерел наповнення міського бюджету за рахунок введення місцевого податку.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

1. Не приймати жодного регуляторного акта стосовно транспортного податку та скасувати існуючі

Невідповідність нормам чинного законодавства

2. Прийняття регуляторного акту

Прийняття регуляторного акта в першу чергу дозволить дотримуватися нормам Податкового кодексу України, дозволить створити справедливі умови сплати транспортного податку, крім того надходження додаткових коштів до сільського бюджету сприятиме збільшенню витрат на утримання інфраструктури громади .

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Несплата податку

Бюджет залишиться без додаткових надходжень, пов'язаних зі сплатою податку, що в свою чергу не надасть можливості спрямувати додаткові витрати на вирішення соціально-економічних програм.

Альтернатива 2

Надходження до місцевого бюджету від сплати податку дозволять  збільшувати витрати на утримання інфраструктури села, соціальні програми, благоустрій селища,сіл і т.п.

Витрати на сплату транспортного податку  громадянами, які є власниками автомобілів з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

__________

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Несплата податку

Бюджет залишиться без додаткових надходжень, пов'язаних зі сплатою податку, що в свою чергу не надасть можливості спрямувати додаткові витрати на створення сприятливих умов для залучення внутрішніх та зовнішніх інвестиційних коштів, інфраструктуру та благоустрій міста.

Альтернатива 2

Прозорий механізм справляння податку. Бюджет отримає додаткові надходження, у зв'язку з чим в подальшому це дозволить збільшити витрати на  утримання доріг місцевого значення .

Сплата податку

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Здійснити вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:

4 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);

3 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже  повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);

2 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);

1 - цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Проблема не буде вирішена

Альтернатива 2

4

Усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 2

Дотримання норм законодавства, створення додаткових джерел надходжень до місцевого бюджету, забезпечення справедливого податкового навантаження

Зміни в законодавстві

Альтернатива 1

 

Х

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Регулювання побудоване відповідно до принципів регуляторної політики:

- ставки місцевих податків і зборів встановлюються місцевими радами;

- опублікування в засобах масової інформації та у мережі Інтернет з метою отримання зауважень та пропозицій щодо ставок місцевих податків і зборів;

- проведення громадських слухань з метою обговорення проекту регуляторного акта, яким встановлюються розміри ставок місцевих податків і зборів ;

- врахування винесених з боку суб’єктів підприємницької діяльності пропозицій та зауважень.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Розрахунок витрат на виконання вимог регуляторного акта розроблено відповідно до М-тесту та витрат на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Передбачається не обмежувати строк дії запропонованого регуляторного акта, у разі необхідності за підсумками відстежень результативності будуть вноситися зміни до нього.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Визначити:

Базове відстеження результативності цього регуляторного акта буде здійснено до дня набрання ним чинності згідно законодавства, повторне відстеження буде здійснене через рік  після набрання чинності акту.

Для здійснення відстеження результативності регуляторного акта планується використання лише статистичних показників.

БЮДЖЕТНІ ВИТРАТИ 
на адміністрування регулювання для суб’єктів великого і середнього підприємництва

Розрахунок витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок адміністрування регулювання:

Подільської ОДПІ (Любашівського відділення)
(назва державного органу)

 * Дані Податкової інспекції Подільської ОДПІ (Любашівського відділення)   в телефонному режимі.

 

                             Сільський  голова                            Д.В. Бущан

                                                                 

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *