Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Бобрицька сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04380070) був реорганізований і увійшов до складу Любашівської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

Заява

 

 

                                                                                           УKPAЇHA

                                                                         БОБРИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

                                                            ЛЮБАШІВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОI ОБЛАСТI

                                   66531; Одеська обл., Любашівський р-н, с. Бобрик Перший, вул. Мацієвського, 8

                                                      Тел. (04864) 35784; e-mail: bobryck@ukr.net; ЄДРПОУ: 04380070________________________

 

26.06.2019   № 1485

                                        

                                                                                                Заява

 

На визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту генерального плану та плану зонування с. Бобрик Другий Бобрицької сільської ради Одеської області.

  1. Інформація про замовника.

Замовником стратегічної екологічної оцінки є Бобрицька сільська рада Любашівського району Одеської області.

  1. Вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування.

Генеральний план с. Бобрик Другий це містобудівна документація, що визначає принципові вирішення довгострокового розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту та розробляється з метою:

  • визначення необхідності розширення меж населеного пункту за рахунок прилеглих ділянок, зокрема ділянок з земель запасу;
  • обґрунтування необхідності зміни меж населеного пункту;
  • довгострокового прогнозування розвитку територій;
  • забезпечення раціонального розселення і визначення напрямів сталого розвитку територій;
  • взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів під час планування і забудови територій;
  • визначення і раціональне взаємне розташування зон житлової та громадської забудови, виробничих, рекреаційних, природоохоронних, оздоровчих, історико-культурних та інших зон і об’єктів;
  • встановлення режиму забудови територій, на яких передбачено провадження містобудівної діяльності;
  • планування реконструкції існуючої забудови та територій;
  • збереження, створення та відновлення рекреаційних, природоохоронних, оздоровчих територій та об’єктів, ландшафтів, лісів, парків, скверів, окремих зелених насаджень та природних водойм;
  • створення та розвиток інженерно-транспортної інфраструктури.
  • визначення, містобудівних заходів щодо поліпшення екологічного та санітарно-гігієнічного стану;
  • визначення територій, що мають будівельні, санітарно-гігієнічні, природоохоронні та інші обмеження їх використання.

Генеральний план с. Бобрик Другий розробляється згідно з рішенням Бобрицької сільської ради VII скликання №31 від 18 травня 2016 року з урахуванням:

  • схеми планування території Одеської області;
  • схеми планування Любашівського району Одеської області;
  • стратегії сталого розвитку Одеської області до 2020 року;
  • програми соціально-економічного, демографічного, екологічного розвитку території;
  • інших діючих програм розвитку державного та регіонального рівнів;

а також з вимогами чинного законодавства та з врахуванням інформації містобудівного, земельного та інших кадастрів.

  1. Те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів).

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності.

Проект генерального плану с. Бобрик Другий не передбачає впровадження видів діяльності та не робить пропозицій з розташування об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, відповідно до статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Якщо у процесі розроблення генерального плану буде надано пропозиції щодо розташування об’єктів, або впровадження видів діяльності що потребують проведення оцінки впливу на довкілля згідно з Законом України «Про оцінку впливу на довкілля», така оцінка буде виконана окремо на подальших стадіях проектування, або визначення конкретних параметрів об’єкту чи видів робіт та до початку провадження планової діяльності.

  1. Ймовірні наслідки:

Виконання генерального плану с. Бобрик Другий, що розробляється відповідно до схеми планування Одеської області, стратегії сталого розвитку Одеської області до 2020 року, передбачає зміну меж населеного пункту з метою впровадження пропонованих видів діяльності, та створення сприятливих умов для всебічного сталого розвитку населеного пункту та майбутньої громади.

Виконання генерального плану с. Бобрик Другий може, ймовірно, спричинити наступні наслідки:

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

для атмосферного повітря:

  • забруднення повітря під впливом антропогенних чинників, а саме зростання кількості населення та кількості автомобілів;
  • забруднення повітря пилом від зростаючої кількості транспортних засобів та маршрутів пересування;
  • зростання акустичного навантаження під час робіт з реконструкції та запланованого будівництва

для здоров’я населення:

  • збільшення навантаження на медичні установи, за рахунок збільшення кількості населення

для стану водних ресурсів:

  • збільшення навантаження на очисні споруди за рахунок зростання обсягу споживання питної води;
  • забруднення природних водойм за рахунок антропогенних факторів

у сфері поводження з відходами:

  • збільшення кількості сміття та побутових відходів;
  • ймовірне несанкціоноване скидання сміття у заборонених місцях

для стану ґрунтів та біорізноманіття:

  • поліпшення стану біорізноманіття за рахунок створення зелених зон та благоустрою території;
  • поліпшення стану ґрунтів через облаштування дощової каналізації

б) Наслідки для територій з природоохоронним статусом, зокрема, для кладовищ та урочищ, об’єктів культурної та релігійної спадщини виконання генерального плану.

         Розширення меж населеного пункту передбачене генеральним планом с. Бобрик Другий з включенням до меж міста ділянок з земель запасу Бобрицької сільської ради.

в) Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, відсутні.

 

  1. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено.

З метою розгляду альтернативних проектних рішень та їх екологічних наслідків під час стратегічної екологічної оцінки генерального плану с. Бобрик Другий, передбачається розглянути:

  1. «Нульовий сценарій», без впровадження проектних змін у разі не затвердження проекту генерального плану с Бобрик Другий.
  2. Відмову від зміни меж населеного пункту.
  3. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки.

Стратегічна екологічна оцінка передбачає всебічний розгляд можливих позитивних та негативних наслідків для довкілля, які можуть мати місце в разі  виконання генерального плану стратегічному розумінні.

Під час виконання стратегічної оцінки будуть проведені:

  • аналіз статистичної інформації щодо стану довкілля, здоров’я населення;
  • розгляд статистичних спостережень з метою визначення динаміки змін стану довкілля і здоров’я населення;
  • проектні розрахунки кількісних показників впливу на довкілля;
  • консультації з місцевою адміністраціями;
  • консультації з департаментами екології та охорони здоров’я ОДА;
  • громадські обговорення проекту генерального плану та проекту звіту про СЕО;
  • консультації з науковими установами, щодо режиму використання території заповідного фонду;
  • розгляд та врахування побажань та зауважень до проекту звіту про СЕО;
  • визначені критерії оцінки впливу на довкілля та періодичність проведення моніторингу стану довкілля, зокрема заповідної зони.
  1. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

Задля пом’якшення ймовірного шкідливого впливу на довкілля, у межах виконання генерального плану с. Бобрик Другий розглядаються наступні заходи:

  • вдосконалення системи збору сміття та відходів, зокрема запровадження роздільного збору;
  • благоустрій і озеленення доріг, вулиць та майданчиків;
  • встановлення санітарно-захисних зон, захисних споруд та містобудівних обмежень;
  • забезпечення належного відведення стоку поверхневих вод;
  • облаштування місць для паркування та постійного зберігання автомобільного транспорту;
  • встановлення режиму використання окремих ділянок, згідно природоохоронного законодавства;
  • інші заході, що розроблені під час розробки проекту генерального плану.
  1. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку.

Проведення стратегічної екологічної оцінки планується проводити одночасно з процесом розробки проекту генерального плану с. Бобрик Другий з частковою інтеграцією виконавців СЕО на прикінцевій стадії. Звіт про стратегічну екологічну оцінку буде складено з урахуванням змісту і рівня деталізації генерального плану, сучасних знань, методів оцінювання, статистичних даних та інформації, отриманої з відкритих джерел. Також у звіті будуть враховані зауваження, побажання та пропозиції, отримані від спільноти під час проведення громадського обговорення та консультацій.

Передбачається, що звіт буде містити наступну інформацію:

  1. Зміст та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування;
  2. Характеристику поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення території Бобрицької сільської ради, та прогнозні зміни цього стану, якщо проект генерального плану не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);
  3. Характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);
  4. Екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом;
  5. Зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документа державного планування, а також шляхи врахування таких зобов’язань під час підготовки документа державного планування;
  6. Опис наслідків для довкілля, у тому числі, для здоров’я населення, у тому числі, вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових (1, 3-5 та 10-15 років відповідно) постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків;
  7. Заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування;
  8. Обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі, будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);
  9. Заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі, для здоров’я населення;
  10.  Опис транскордонних наслідків, в разі їх виявлення;
  11.  Резюме нетехнічного характеру та висновки придатні для проведення громадського обговорення та розраховані на широку аудиторію.
  12. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції та строки їх подання.

Зауваження до заяви щодо обсягу проведення СЕО приймаються у Бобрицькій сільській раді за адресою: 66531; Одеська обл., Любашівський

р-н, с. Бобрик Перший, вул. Мацієвського, буд. 8; у письмовому вигляді особисто, або на електрону адресу Бобрицької сільської ради: bobryck@ukr.net

Ознайомитись з повним текстом Заяви про визначення обсягу СЕО можна у приміщенні Бобрицької сільської ради та на сторінці Бобрицької сільської ради в мережі інтернет: http://bobryk1.rada.org.ua

Граничний строк надання зауважень становить 15 календарних днів з моменту отримання заяви. Строк громадського обговорення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки встановлюватиметься замовником і становитиме не менш як 15 днів з дня її оприлюднення у встановленому порядку. Зауваження, надані поза межами визначеного строку, не приймаються та не розглядаються.

 

Відповідальна особа за прийняття зауважень:

Бущан Дмитро Вікторович, тел.. (04864) 35784

 

 

                                                                                                           Сільський голова

____________________                                                                       Д. В. Бущан

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *